در این وبلاگ می توانید علم و دانش خودتان را در سئو بالا ببرید
توصیه های ضروری سئو برای افزایش رتبه وب سایت شما
نوشته شده توسط Sanaz در ساعت 13:14

اکنون که یک وب‌سایت را راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید بازدیدکنندگان را به وب‌سایت خود جذب کنید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه ترافیک بیشتری را به آن جذب کنید. شما می خواهید وب سایت خود را در یک موتور جستجو نشان دهید. این مقاله قصد دارد نکاتی را در مورد نحوه انجام این کار به شما ارائه دهد.

 

 

هنگام افزودن سئو به صفحه خود در طول راه اندازی، داشتن تعداد زیادی قطعات کوتاه تر در مورد موضوعات مرتبط به جای یک قطعه طولانی مفید است. وزن صفحات طولانی توسط موتورهای جستجو کمتر از صفحات کوتاه است.


اطلاعات بهینه سازی موتورهای جستجو برای جلب توجه به وب سایت شما
نوشته شده توسط Sanaz در ساعت 23:43

درک تکنیک های سئو برای بسیاری از مردم می تواند سخت باشد. عوامل متعددی وجود دارد که به تضمین موفقیت شما کمک می کند. این مقاله قصد دارد موارد مهمی را که واقعاً به شما کمک می کند تا بدانید را شرح می دهد.

 

تبلیغات اضافی معمولاً رتبه موتورهای جستجو را افزایش نمی دهد.

 برای اطلاع از انواع موتور جستجو می توانید به سایت الهام کشاورز مراجعه کنید

 

 

هنگام طراحی وب سایت خود، به خاطر داشته باشید که عنکبوت های موتورهای جستجو نمی توانند زبان پویا و نام های شناسه جلسه مانند /page_id=59 را رمزگشایی کنند. این امر پیدا کردن وب سایت شما را برای موتورهای جستجو سخت تر می کند، بنابراین مراقب باشید و نام های مرتبط را برای همه URL های خود ایجاد کنید.


نکات مهم SEO که همه باید بدانند
نوشته شده توسط Sanaz در ساعت 2:20

بهینه سازی موتور جستجو فرآیندی است که در آن وب سایت شما برای بهبود عملکرد در صفحات نتایج موتور جستجو بهینه سازی می شود. سئو یک صنعت بزرگ است. برخی ممکن است بگویند که سئو زمینه ای مخفیانه است که از دسترس مدیران وب سایت های معمولی خارج است.

 

هنگامی که از تکنیک های سئو برای راه اندازی یک وب سایت استفاده می کنید، بهتر است مقالات کوتاه زیادی در مورد موضوعات مرتبط داشته باشید تا یک مقاله بسیار طولانی. صفحات طولانی کمتر از صفحات کوتاه هستند.

 

استراتژی های مختلفی برای بهینه سازی سایت شما برای رتبه بندی موتورهای جستجو وجود دارد. اگر سیستم خود را بهینه سازی کنید تا حداکثر بازدهی را با جستجو به دست آورید، بهترین نتایج را خواهید گرفت. عملکرد بهینه شده منجر به تجربه کلی بهتر برای کاربر خواهد شد.


صفحه قبل 1 صفحه بعد