زمان و طریق درست ارائه کارت ویزیت
ارائه
چاپ کارت ویزیت آداب خاصی دارااست ; که رعایت این مورد ها می تواند موجب اثربخشی بیشتر آن شود . اکثری از اشخاص برای توسعه و گسترش کسبوکار یا این که مارک فردی خویش کارت ویزیت چاپ می نمایند . البته چاپ کارت ویزیت بهتنهایی نمیتواند موجب دستیابی به هدف ها مدنظر شود . در واقع شرایط و زمان ارائه کارت ویزیت و همینطور روش ارائه آن زیاد دارای اهمیت است . دراین متن یکسری توصیه کلیدی برای اثربخشی بیشتر کارت ویزیت بیان شده شدهاست.
شایسته ترین زمان ارائه کارت ویزیت
کارت ویزیت , تراکت تبلیغاتی نیست . در فیض نباید آن را در هر قوانینی و به هرکسی ارائه بخشید . ارائه کارت ویزیت به مخاطبان در طول و موقعیتهای یگانه , اثربخشی دوچندان بالایی داراست ; در حالی که در زمانهای دیگر ممکن است هیچ اثری نداشته باشد .
شایسته ترین زمان ارائه کارت ویزیت , زمانی است که مخاطب با حوزه کار کسبوکار یا این که فرد مدنظر آشنا شده و نیازمند راههایی برای تولید رابطه در آتی باشد . در واقع بایستی در بالا مخاطب کارت ویزیت را تشنه کرد ; و هنگامی که به مورد مدنظر علاقمند شد , با ارائه کارت ویزیت قابلیت رابطه در آتی را آماده نمود .
یک فرد حرفهای در کسبوکار , مدام و در تمامی هم اکنون چندین کارت ویزیت همراه خویش دارااست . هر چند غالبا محل ارائه کارت ویزیت در انتهای جلسات کاری , کنفرانسها , همایشها , نمایشگاهها و رویدادهای دارای ارتباط است ; البته در هر وقتی ممکن است وضعیت قابل قبولی برای ارائه کارت ویزیت آماده شود .
نکته کوچک دیگر درخصوص زمان استعمال از کارت ویزیت یافتن فرد مطلوب است . ارائه کارت ویزیت به اشخاصی که مخاطب انگیزه کسبوکار نیستند ; بجز اتلاف وقت و هزینه , سود دیگری نخواهد داشت . در غایت ارائه کارت ویزیت در طول مطلوب و به فرد دارای ربط , قادر است موجب بهبود ارتباطات و شبکه کاری یک کسبوکار یا این که مارک فردی شود .
روش ارائه کارت ویزیت
ارائه کارت ویزیت علاوه بر یافتن زمان و فرد مطلوب , نیازمند رعایت آداب مشخصی است . رعایت این آداب امداد می نماید برخورد بهتری هنگام ارائه اخذ شود . اما رعایت این مورد ها در کلیه اکنون اضطراری نیست . گهگاه قوانینی صورت می دهد که نیاز به ساخت تغییراتی در جزئیات است . به این ترتیب موقعیتسنجی در کنار اعتنا بهاین آداب , می تواند موجب موفقیت هرچه بیشتر در موضوع استعمال از کارت ویزیت شود . اولین و مهم ترین نکته این است که کارت ویزیت ابزاری برای محافظت ارتباطات قبل خواهد بود . در سود بایستی آن را وقتی ارائه اعطا کرد که شناخت اول صورت گرفته و تمایلی برای ادامه رابطه وجود داشته باشد .
کارت ویزیت به نوعی شناسنامه فرد یا این که کسبوکار مدنظر است ; به این ترتیب احترام به آن , همانند احترام به خویش فرد یا این که کسبوکار است . هیچ گاه و در هیچ قوانینی نباید کارت ویزیت آلوده و کثیف , شکسته , مچاله شده و … را به کسی ارائه بخشید . در بنا شده در چنین قوانینی , بهطور کلی خوبتر است از ارائه آن پرهیز شود .
نوشتن متن ها طولانی تر روی کارت ویزیت , از جمله داده ها تماس بیشتر , نشانهای بر طبق وجود نقص در آن است . چنین کاری ممکن است موجب ساخت بینش منفی در ذهن مخاطب شود . پس می بایست هنگام پباده سازی کارت ویزیت و چاپ آن غایت توجه را به خرج اعطا کرد ; تا نیازمند چنین اصلاحاتی نباشد .
هنگام ارائه کارت ویزیت , می بایست آن را با احترام بی نقص و با استعمال از هر دو دست نثار مخاطب کرد . دراین حالت بایستی تصور کرد کهاین کارت نظیر هدیهای گران بها است . احترام گذاشتن مالک کارت به آن , موجب برانگیختن احترام مخاطب هم خواهد شد .
همینطور خوبتر است آن را طوری در دست گرفت که داده ها روی کارت نهفته نشود . همینطور زاویه کارت بایستی طوری باشد که تلاوت داده ها حیاتی روی آن برای مخاطب , در به عبارتی لحظه ارائه امکانپذیر باشد .
مبلمان اداری مدرن چگونه بر کسب و کار شما تاثیر می گذارد؟